Wymiana, zwroty i reklamacje

Zwroty i wymiana:

1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1 (Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Zwrot i wymiana dotycząca towarów nieużywanych, czystych i oryginalnie zapakowanych.

3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon fiskalny lub fakturę VAT), z zaznaczeniem: "zwrot" lub "wymiana".

4. Wszelkie koszty dodatkowe zwracanego lub wymienionego towaru, pokrywa Klient.

5. Formularz zwrotu / wymiany: POBIERZ

6.Forma zwrotu należności uzależniona jet od formy dokonania płatności (przelew, pobranie)

7.Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje odesłanie towaru na koszt Klienta

8. Oświadczenie takie musi zawierać:

 

dane Kupującego, kod produktu, numerem konta na który mają być zwrócone pieniądze.

Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania.

Zwrotowi nie podlegają też niektóre przedmioty zamawiane na indywidualne zamówienie.

 

Wymiana, zwroty, reklamacje prosimy przesłać na adres:


P.P.H. LAFEMME

ul. Załogi 25

42-200 Częstochowa

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl