Regulamin

Regulamin:

I. Oferta i warunki ogólne.

1. Strona internetowa lafemmeshoes.pl należy do firmy  P.P.H. LAFEMME, ul. Załogi 25, 42-200 Częstochowa, NIP: 949-173-35-72 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 

2.Oferta prezentowana na stronie lafemmeshoes.pl dotyczy wyłącznie sprzedaży internetowej, nie jet pełną ofertą firmy. Wszystkie ceny w e-sklepie, są cenami brutto podanymi w PLN (zawierają podatek VAT).

II. Zamówienia i ich realizacja.

1.Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczy, w przypadku płatności kartą lub przelewem, powyższy termin rozpoczyna się od dnia wpływu należnej kwoty na wskazany rachunek bankowy sklepu. W wyjątkowych przypadkach czas ten może ulec przedłużeniu o czym Klient zostanie niezwłocznie  poinformowany.

2.Termin realizacji zamówienia, to czas pomiędzy potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przekazaniem towaru Poczcie Polskiej lub firmie kurierskiej. Zamówienia w trakcie realizacji nie może być anulowane.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez e-sklep e-maila, potwierdzającego dokonanie zamówienia, lub po wpływie należności na rachunek sklepu.

4. Zamówienie nie potwierdzone przez Klienta do 7 dni roboczych będzie anulowane.

5. Przy wyborze formy płatności przelewem, należność należy przekazać na wskazany rachunek bankowy sklepu

6. Zamówienia złożone od poniedziałku do czwartku po godzinie 14:00 będą rozpatrywane następnego dnia, natomiast zamówienia złożone w piątek po godzinie 14:00, soboty, niedziele i święta, w najbliższym dniu roboczym.

7. Ceny podane przy poszczególnych asortymentach są wiążące w chwili złożenia zamówienia. Faktura lub paragon wystawiane są w formie drukowanej. Wybrany dokument dołączany jest do przesyłki.

8. Koszty dostawy pokrywa Zamawiający

9. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienia e-mailem  pod warunkiem, że nie rozpoczęto jego realizacji. Rezygnacja musi być złożona za pośrednictwem e-maila. W treści winna znaleźć się jednoznaczna informacja o zerwaniu zamówienia, z określeniem jego szczegółów.

10. LAFEMME do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta, który zwraca zamówiony towar bez jego przyczyny.

III. Dostawa, koszty przesyłki.

1.Dostawa produktów, zamawianych serwisie lafemmeshoes.pl, realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2. Zamówione towary wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej

3.Czas realizacji wysyłki wynosi do 7 dni roboczych od dnia następującego po dniu wpłynięcia kwoty na nasze konto. Jest to termin maksymalny, zawsze staramy się realizować przesyłki w jak najszybszym terminie.

4. Koszty dostawy:

a) Płatność przelewem, 11 zł Płatność przelewem, 17 zł Płatność przy odbiorze

b) Kurier 14 zł  Płatność przelewem, 17 zł Płatność przy odbiorze

IV. Płatności

Klient ma do wyboru następujące opcje:

1.Przelew-przedpłata:

P.P.H. LAFEMME
Katarzyna Olczyk
ul Załogi 25 42-200 Częstochowa

ING Bank Śląski S.A. 41 1050 1142 1000 0090 6864 2959

W tytule aukcji proszę wpisać imię i nazwisko

........................................................................................................................

Wpłaty należy dokonać po otrzymaniu e-mail, potwierdzającego gotowość realizacji zamówienia.

2. Płatność za pobraniem – należność pobrani pobiera pracownik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Koszty przesyłek zależne są od rodzaju płatności i wybranej formy przesyłki.

V. Reklamacje, zwroty i wymiany

Reklamacje:

1.W przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcje dostawy, należy niezwłocznie , w obecności kuriera, listonosza lub w danym urzędzie pocztowym sporządzić odpowiedni protokół, nie przyjmując przesyłki. Protokół ten jest podstawą do wystąpienia z reklamacją dostawy.

2.Towary sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją jakości na zasadach 

określonych art. 577 i nast. Kodeksu Cywilnego . Zgłoszenie wad jakościowych winno nastąpić w jak najszybszym czasie nie później niż 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.

3.Zwracany towar musi być czysty, bez oznak użytkowania. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis wady,  paragon bądź fakturę.

4.Niespełnienie tych warunków spowoduje nierozpatrzenie reklamacji i odesłanie towaru na koszt Klienta

5.Odsyłany towar powinien być zapakowany jak w momencie jego odebrania, w przeciwnym wypadku kosztami wynikającymi z jego uszkodzenia w czasie transportu, obciążony zostaje Klient.

6.W przypadku uznania reklamacji, e-sklep ponosi koszty wysyłki nowego towaru. Reklamacja, uznana za bezzasadną, nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta.

7.Zdjęcia produktów i kolory, przedstawione na stronie sklepu, mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Nie jest to uznawane za wadę fabryczną.

Zwroty i wymiana:

1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1 (Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Zwrot i wymiana dotycząca towarów nieużywanych, czystych i oryginalnie zapakowanych.

3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon fiskalny lub fakturę VAT), z zaznaczeniem: "zwrot" lub "wymiana".

4. Wszelkie koszty dodatkowe zwracanego lub wymienionego towaru, pokrywa Klient.

5. Formularz zwrotu / wymiany: POBIERZ

6.Forma zwrotu należności uzależniona jet od formy dokonania płatności (przelew, pobranie)

7.Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje odesłanie towaru na koszt Klienta

8. Oświadczenie takie musi zawierać:

 

dane Kupującego, kod produktu, numerem konta na który mają być zwrócone pieniądze.

Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania.

Zwrotowi nie podlegają też niektóre przedmioty zamawiane na indywidualne zamówienie.

 

Wymiana, zwroty reklamacje prosimy przesłać na adres:

P.P.H. LAFEMME

ul. Załogi 25

42-200 Częstochowa

VI. Ochrona danych osobowych.

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Firmę LAFEMME danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (DZ.U. Nr. 133 Poz 883), która gwarantuje prawo wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DZ. U. Nr 133, Poz. 1204), 

2. Dane osobowe, które podaje Klient podczas zakupów, pozyskane są wyłącznie w związku z działalnością e-sklepu lafemmeshoes.pl

3. P.P.H. LAFEMME Korzysta z danych Klientów tylko do celów funkcjonowania sklepu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawianie oraz wystosowanie żądania o zaprzestaniu wykorzystania ich.

WYMIANA OBUWIA
 
     Istnieje możliwość wymiany zakupionego na naszych aukcjach obuwia, jeżeli rozmiar został źle dobrany (proszę do pudełka włożyć wypełniony formularz wymiany obuwia (kliknij, aby pobrać i wydrukować), jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania, proszę podać wszystkie dane zawarte w formularzu. Ponowna przesyłka z wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sprzedającego.
  

ZWROT OBUWIA

Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,Kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia produktu bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie był używany i ma oryginalne opakowanie.

Przelewy dokonywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas towaru.

Oświadczenie o zwrocie musi mieć formę pisemną i powinno być wysłane w paczce ze zwracanym towarem i załączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura) na nasz adres:

 

P.P.H. La FemmeShoes Katarzyna Olczyk

ul. Załogi 54

42-208 Częstochowa

 

Oświadczenie takie musi zawierać :

dane Kupującego, kod produktu, numerem konta na który mają być zwrócone pieniądze.

Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania.

Zwrotowi nie podlegają też niektóre przedmioty zamawiane na indywidualne zamówienie.

Stosownie do zapisów ustawy nie podlega zwrotowi towar zakupiony podczas licytacji.

 FORMULARZ ZWROTU TOWARU - kliknija aby pobrać i wydrukować

  VII. POZOSTAŁE

  1. Wszystkie zdjęcia i opisy znajdujące się w sklepie Lafemmeshoes.pl są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich rozpowszechniania, kopiowania, używania w celach handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.
  2. W razie pytań dotyczących regulaminu prosimy o kontakt. Dane znajdują się w stopce sklepu.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt za pośrednictwem poczty email sklep@lafemmeshoes.pl 
lub telefonicznie: 533 880 999
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl