

I. Oferta i warunki ogólne.
1. Strona internetowa lafemmeshoes.pl należy do firmy P.P.H. LAFEMME, ul. Załogi 25, 42-200 Częstochowa, NIP: 949-173-35-72 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
2.Oferta prezentowana na stronie lafemmeshoes.pl dotyczy wyłącznie sprzedaży internetowej, nie jet pełną ofertą firmy. Wszystkie ceny w e-sklepie, są cenami brutto podanymi w PLN (zawierają podatek VAT).
II. Zamówienia i ich realizacja.
1.Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi od 5 -7 dni roboczych, w przypadku płatności kartą lub przelewem, powyższy termin rozpoczyna się od dnia wpływu należnej kwoty na wskazany rachunek bankowy sklepu. W wyjątkowych przypadkach czas ten może ulec przedłużeniu o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
2.Termin realizacji zamówienia, to czas pomiędzy potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przekazaniem towaru Poczcie Polskiej lub firmie kurierskiej. Zamówienia w trakcie realizacji nie może być anulowane.
3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez e-sklep e-maila, potwierdzającego dokonanie zamówienia, lub po wpływie należności na rachunek sklepu.
4. Zamówienie niepotwierdzone przez Klienta do 7 dni roboczych będzie anulowane.
5. Przy wyborze formy płatności przelewem, należność należy przekazać na wskazany rachunek bankowy sklepu
6. Ceny podane przy poszczególnych asortymentach są wiążące w chwili złożenia zamówienia. Faktura lub paragon wystawiane są w formie drukowanej. Wybrany dokument dołączany jest do przesyłki.
7. Koszty dostawy pokrywa Zamawiający.
III. Dostawa, koszty przesyłki.
1.Dostawa produktów, zamawianych serwisie lafemmeshoes.pl, realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Zamówione towary wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
3.Czas realizacji wysyłki wynosi od 5 -7 dni roboczych od dnia następującego po dniu wpłynięcia kwoty na nasze konto. Jest to termin maksymalny, zawsze staramy się realizować przesyłki w jak najszybszym terminie.
IV. Płatności
Klient ma do wyboru następujące opcje:
1.Przelew-przedpłata:
P.P.H. LAFEMME
ING Bank Śląski S.A. 41 1050 1142 1000 0090 6864 2959
W tytule aukcji proszę wpisać imię i nazwisko
........................................................................................................................
Wpłaty należy dokonać po otrzymaniu e-mail, potwierdzającego gotowość realizacji zamówienia.
2. Płatność za pobraniem – należność pobrania pobiera pracownik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Koszty przesyłek zależne są od rodzaju płatności i wybranej formy przesyłki.
V. Reklamacje, zwroty i wymiany
Reklamacje:
1.W przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcje dostawy, należy niezwłocznie , w obecności kuriera, listonosza lub w danym urzędzie pocztowym sporządzić odpowiedni protokół, nie przyjmując przesyłki. Protokół ten jest podstawą do wystąpienia z reklamacją dostawy.
2.Towary sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją jakości na zasadach określonych art. 577 i nast. Kodeksu Cywilnego . Zgłoszenie wad jakościowych winno nastąpić w jak najszybszym czasie nie później niż 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.
3.Reklamowany towar musi być czysty. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis wady, paragon lub fakturę.
4.Niespełnienie tych warunków spowoduje nierozpatrzenie reklamacji i odesłanie towaru na koszt Klienta
5.Odsyłany towar powinien być zapakowany jak w momencie jego odebrania, w przeciwnym wypadku kosztami wynikającymi z jego uszkodzenia w czasie transportu, obciążony zostaje Klient.
6.W przypadku uznania reklamacji, e-sklep ponosi koszty wysyłki nowego towaru. W ciągu 14 dni Kupujący zostanie poinformowany o decyzji rozpatrzenia reklamacji. Reklamacja, uznana za bezzasadną, nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta.
7.Zdjęcia produktów i kolory, przedstawione na stronie sklepu, mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Nie jest to uznawane za wadę fabryczną.
Zwroty i wymiana:
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1 (Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Zwrot i wymiana dotyczy towarów nieużywanych, czystych i oryginalnie zapakowanych.
3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon fiskalny lub fakturę VAT), z zaznaczeniem: "zwrot" lub "wymiana". W razie odstąpienia od umowy zakupu , zwracane są koszty produktu i wysyłki do Klienta.
4. Wszelkie koszty dodatkowe zwracanego lub wymienionego towaru, pokrywa Klient.
5. Formularz zwrotu / wymiany: POBIERZ
6. Forma zwrotu należności uzależniona jet od formy dokonania płatności (przelew, pobranie)
7. Niespełnienie powyższych warunków spowoduje odesłanie towaru na koszt Klienta
8. Oświadczenie takie musi zawierać: dane Kupującego, kod produktu, numerem konta na który mają być zwrócone pieniądze.
Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania.
Zwrotowi nie podlegają też przedmioty zamawiane na indywidualne zamówienie.
Wymiana, zwroty, reklamacje prosimy przesłać na adres:
P.P.H. LAFEMME
ul. Załogi 25
42-200 Częstochowa
VI. Ochrona danych osobowych.
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Firmę LAFEMME danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (DZ.U. Nr. 133 Poz 883), która gwarantuje prawo wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DZ. U. Nr 133, Poz. 1204),
2. Dane osobowe, które podaje Klient podczas zakupów, pozyskane są wyłącznie w związku z działalnością e-sklepu lafemmeshoes.pl
3. P.P.H. LAFEMME Korzysta z danych Klientów tylko do celów funkcjonowania sklepu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawianie oraz wystosowanie żądania o zaprzestaniu przetwarzania ich.
4. Dokonując zakupu w naszym sklepie: wyrażam zgodę na przesyłanie przez Sprzedawcę na mój, podany w sklepie, numer telefonu wiadomości marketingowych dotyczących sklepu. Dane przetwarzane będą zgodnie z Regulaminem sklepu, w szczególności osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
ZWROT OBUWIA
Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,Kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia produktu bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie był używany i ma oryginalne opakowanie.
Przelewy dokonywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas towaru.
Oświadczenie o zwrocie musi mieć formę pisemną i powinno być wysłane w paczce ze zwracanym towarem i załączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura) na nasz adres:
P.P.H. La FemmeShoes Katarzyna Olczyk
ul. Załogi 54
42-208 Częstochowa
Oświadczenie takie musi zawierać :
dane Kupującego, kod produktu, numerem konta na który mają być zwrócone pieniądze.
Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania.
Zwrotowi nie podlegają też niektóre przedmioty zamawiane na indywidualne zamówienie.
Stosownie do zapisów ustawy nie podlega zwrotowi towar zakupiony podczas licytacji.
FORMULARZ ZWROTU TOWARU - kliknija aby pobrać i wydrukować
VII. POZOSTAŁE
- Wszystkie zdjęcia i opisy znajdujące się w sklepie Lafemmeshoes.pl są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich rozpowszechniania, kopiowania, używania w celach handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.
- W razie pytań dotyczących regulaminu prosimy o kontakt. Dane znajdują się w stopce sklepu.