Regulamin promocji

Promocje

W naszym sklepie internetowym LaFemmeShoes.pl dostępne mogą być następujące formy promocji:

  • rabaty:

    - progi rabatowe

    - kupony rabatowe

    - jednorazowy rabat dla nowych klientów

  • program lojalnościowy

  • produkty dnia

Powyższe formy promocji są indywidualnie ustalane przez właściciela sklepu. Są to promocje tymczasowe a więc mogą być w każdej chwili włączone bądź wyłączone przez właściciela sklepu.

 

Progi rabatowe

Progi rabatowe to rabaty, które są przyznawane każdorazowo, kiedy wartość koszyka klienta przekracza określoną kwotę.

 

Kupony rabatowe

Kupony rabatowe to rabaty, które są przyznawane jednorazowo klientowi. Kupon rabatowy to jednorazowy kod umożliwiający klientowi skorzystania z rabatu kwotowego bądź procentowego, zależnie od tego jaką opcję udostępni sprzedawca. Kupon rabatowy staje się aktywny kiedy klient wpisze w pole Kod promocyjny odpowiednią nazwę kuponu określoną przez sprzedawcę.

Ważność kuponu określa sprzedawca.

 

Jednorazowy rabat dla nowych klientów

Jednorazowy rabat dla klientów jest to rabat procentowy dla pierwszego zamówienia klienta po rejestracji.

 

Program lojalnościowy

Program lojalnościowy to system mający na celu uatrakcyjnić zakupy oraz zachęcić klientów do korzystania ze sklepu LaFemmeShoes.pl

Punkty przydzielane są za:

  • zakupy: 5pkt za każde wydane 20zł w momencie zmiany statusu na „przesyłka wysłana” a więc w chwili wysłania towaru do klienta

  • zapisanie się do newslettera: 10pkt

  • dodanie opinii o produkcie: 2pkt

Wymiana punktów na produkty możliwa jest na cały asortyment sklepu LaFemmeShoes: 150pkt = 15zł

Aby wymienić punkty należy dodać wybrany produkt do koszyka i w koszyku wybrać opcję "wymień punkty".

 

Produkty dnia

Produkt dnia jest to wyróżnienie danego produktu na sklepie, który ma największe zainteresowanie wśród klientów sklepu.

 

Łączenie zniżek w koszyku

Zniżki nie łączą się, niezależnie od jej formy.

 

Zwrot towaru

Rabaty:

W przypadku zwrotu towaru przez klienta sprzedawca ma prawo zwrócić klientowi taką kwotę jaką klient zapłacił za produkt uwzględniając rabat z jakiego klient skorzystał.

 

Progi rabatowe:

W przypadku częściowego zwrotu zamówienia klienta sprzedawca ma prawo anulować otrzymany przez klienta rabat – próg rabatowy i doliczyć do pełnej ceny produktu, który zachował. W takim

przypadku klient ponosi pełna odpowiedzialność za pokrycie kosztów ceny normalnej produktu.

 

Program lojalnościowy:

W przypadku zwrotu zakupionego towaru przez klienta, sprzedawca ma prawo odjąć z konta klienta przyznane z tytułu zakupu towaru punkty.

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl