Regulamin promocjiPromocje W naszym sklepie internetowym LaFemmeShoes.pl dostępne mogą być następujące formy promocji:
Powyższe formy promocji są indywidualnie ustalane przez właściciela sklepu. Są to promocje tymczasowe a więc mogą być w każdej chwili włączone bądź wyłączone przez właściciela sklepu.
Progi rabatowe Progi rabatowe to rabaty, które są przyznawane każdorazowo, kiedy wartość koszyka klienta przekracza określoną kwotę.
Kupony rabatowe Kupony rabatowe to rabaty, które są przyznawane jednorazowo klientowi. Kupon rabatowy to jednorazowy kod umożliwiający klientowi skorzystania z rabatu kwotowego bądź procentowego, zależnie od tego jaką opcję udostępni sprzedawca. Kupon rabatowy staje się aktywny kiedy klient wpisze w pole Kod promocyjny odpowiednią nazwę kuponu określoną przez sprzedawcę. Ważność kuponu określa sprzedawca.
Jednorazowy rabat dla nowych klientów Jednorazowy rabat dla klientów jest to rabat procentowy dla pierwszego zamówienia klienta po rejestracji.
Program lojalnościowy Program lojalnościowy to system mający na celu uatrakcyjnić zakupy oraz zachęcić klientów do korzystania ze sklepu LaFemmeShoes.pl Punkty przydzielane są za:
Wymiana punktów na produkty możliwa jest na cały asortyment sklepu LaFemmeShoes: 150pkt = 15zł Aby wymienić punkty należy dodać wybrany produkt do koszyka i w koszyku wybrać opcję "wymień punkty".
Produkty dnia Produkt dnia jest to wyróżnienie danego produktu na sklepie, który ma największe zainteresowanie wśród klientów sklepu.
Łączenie zniżek w koszyku Zniżki nie łączą się, niezależnie od jej formy.
Zwrot towaru Rabaty: W przypadku zwrotu towaru przez klienta sprzedawca ma prawo zwrócić klientowi taką kwotę jaką klient zapłacił za produkt uwzględniając rabat z jakiego klient skorzystał.
Progi rabatowe: W przypadku częściowego zwrotu zamówienia klienta sprzedawca ma prawo anulować otrzymany przez klienta rabat – próg rabatowy i doliczyć do pełnej ceny produktu, który zachował. W takim przypadku klient ponosi pełna odpowiedzialność za pokrycie kosztów ceny normalnej produktu.
Program lojalnościowy: W przypadku zwrotu zakupionego towaru przez klienta, sprzedawca ma prawo odjąć z konta klienta przyznane z tytułu zakupu towaru punkty. |